Hoppning och dressyr!

Hej!

Måste säga att jag är jättetrött och att detta inlägg kanske inte är super ;)
Iaf så har jag ridit två hästar idag!

Hoppade inte monty idag, hon är inte riktigt fräsch så då väntar vi till närsta vecka.
Hoppa Grace ist :)
Gick bra! Hon var lite lik min ponny, fast monty är mycket svårare haha.
Hon är en ridskolehäst för er som inte vet, 160 cm i mankhöjden ungefär :)
Har aldrig ridit henne förens idag faktist.

Efter så red jag dressyr på Monty.
Hon fick ha sitt nya schabrak, var jättefint på henne! (Fler bilder på det kommer)
Men det gick inte så bra idag..
Jag var trött och ponnyn var jättedryg, ingen bra kombination kan man väl säga..

Tar nya tag imorgon istället!
Ska ut tidigt imorgon eftersom vi har egen idrott. Det är öppethus sen på kvällen så då hinner jag inte rida.

Ska sova nu!
Som sagt jag ska upp tidigt..

Bild på mig och monty på en hoppträning för några veckor sen♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0