Sorry!

Hej! Förlåt att jag inte har bloggat på några dagar, ska bli bättre! Bloggs hemsida cpar fortfarande, så det blir väl mobil uppdatering :) i måndags så red jag i ridhuset barbacka, för jag glömde sadeln hemma, hihi ;D i går så red jag lektion, men Malin var sjuk så vi fick rida för en annan :) zita var pigg och stark i början men vart bättre... Och tillslut gick hon as bra!

Idag har jag varit stalledig + att vi är lediga från skolan! :D så jag sov hos en kompis och åkte till Västerås och shoppade idag! :D köpte ett par blåa Gina jeans, en vit skjorta från HM, en tunika från JC, en ny bikini från Cubus och nya örhängen och ett nytt halsband från glitter! Det kommer upp bilder i morgon!! vi gick också på bio, filmen hette des... Någonting xD handlar typ om några som bor på Hawaii, den får 3 av 5 stjärnor, för den var lång tråkig i början.. Och man fick tårar i ögonen på slutet... Vi tog 7 tåget hem, och när vi skulle betala så strulade det med mitt kort igen -.- så mamma fick betala när vi mötte henne i Fagersta xD

I morgon ska jag rida lektion (för Malin hoppas jag:P) och på fredag för Kerstin! :) i helgen blir det Mads träning och clinic, + frk galan!

God natt!!

/Clara


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0