Glada hästen!

Allt jag köpte på Glada Hästen idag :D

Köpte ett AS snyggt Schabrak från HV polo! Modellen heter Vichy och jag köpte dressymodellen inte hopp.




HV Polo handskar! Bruna som matchar schabraket (Y)
Testade ett par Kingsland som såg likadana ut men tyckte HV polos var skönare! :)




Köpte även en tröja som jag trodde var en HV polo eftersom den hängde på en sån galje haha!
Men det är en B//VERTIGO tröja som jag har köpt ;)
den ser ut så här:

Den var jättevarm och mysig med ludd inuti!

Vart även pälsglans inhandlat till tävlingssesongen!
Och såklart handlade jag en del saker till mig själv inne på stan, massa smycken ;D

Gick med ponnyn idag eftersom hon måste ta det lungt efter Charlotta.

As kul dag med Natta iaf!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0