Uterittt och tolkning!

Hej!

Dagens ridning idag vart en uteritt på ponnyn :)
Travade mest men tog nån galopp också, hon kändes fräsch och fin!
Kul att rida ut idag :D Fast det var alledes mörkt..

Sen så åkte jag,Clara och Jossan pulka efter hector!
Vi hade vanliga tolkningsgrejer men pulka ist för skidor :)
Jossan red och så åkte clara pulka först och sen provade jag att åka.
Sen red Clara och jossan åkte pulka!

As kul!!
Ramlade av pulkan typ två ggr haha, jossan galopperade i en sväng och då lyckades jag ramla av.. ;)

Tror jag ska rida på åkern i helgen! Tänkte hitta nån som har lust att fota också!



Kommentarer
Postat av: PATRICIA

svar: jo det kan du, jag ska rida där själv :)

2012-01-31 @ 08:39:44
URL: http://ponnynceline.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0